No parem!

Com diu el refrany “la primavera la sang altera”, i això és el que passa cada any en Colorets, l’arribada del bon temps fa que els nostres professors no paren de pensar i organitzar eixides per als nostres xiquets i xiquetes, i gaudir aixina d’un altra manera d’aprendre i passar dies diferents en l’aire lliure.

D’aquesta manera, i amb motiu del nostre projecte de la granja, el passat divendres ens vam anar d’excursió a la Granja Escola de Baladre. Quin dia més emocionant!!

A les 09:30h ens vam pujar en l’autobús que ens portaria fins la Granja Escola, on en arribar, ens van oferir un esmorzar que estava deliciós per a carregar piles i estar ben forts per gaudir de tot el que estava per vindre.

Ens vam dividir en dos grups, per un costat els xiquets i xiquetes de 2-3 anys i per l’altre els de 1-2 anys per poder gaudir més i millor de la visita guiada per la Granja Escola.

Vam poder visitar els diferents animals, donar-los de menjar, tocar-los, sentir i imitar el so que fan, entre altres. Els nostres xiquets i xiquetes estaven molt emocionats i nosaltres, de veure’ls, encara més. També vam anar a l’hortet a collir encisam i tomaques per a portar-li a la cuinera per a preparar el dinar.

Vam estar olorant les diferents plantes aromàtiques que hi havia en l’hort, vam provar l’encisam acabat de collir, les faves i vam vorer les tomaqueres.

Desprès de dinar, ho van passar “pipa” jugant en l’arener i van caure rendits en asseure’s en l’autobús per tornar a Dénia. Va ser un dia molt intens, però sobretot divertit!

Vam descansar durant el cap de setmana, però en començar la setmana, i amb les piles ja ben carregades, els nostres xiquets i xiquetes de 2-3 anys el dimarts es van pujar en el trenet i van anar a visitar el Fast Ferri Ramón Llull i les instal·lacions de l’estació marítima de Baleària.

Va ser un dia molt intens i divertit. El trenet de Dénia ens va arreplegar en la porta de l’escola i ens va portar fins el port, per tal d’agafar la panseta, que ens deixaria en l’edifici de l’estació marítima de Baleària. Una vegada allí, ens han convidat a esmorzar i hem pegat una volteta per les instal·lacions de l’estació marítima.

En acabar, tots junts, hem anat a conèixer de ben prop el Fast Ferri Ramon Llull. Podeu imaginar les cares dels nostres menuts, estaven tots bocabadats.

Va ser una excursió molt divertida!!

Ens encanta aprendre d’aquesta manera, passem dies diferents gaudint del bon temps i dels nostres companys i companyes de classe.

Quina serà la pròxima eixida?

Aprofitem aquestes línies per agrair a la Granja Escola Baladre de Beniarbeig i a Baleària el tracte rebut per la seua part, doncs els nostres xiquets i els mestres, ens hem sentit com en casa.

Fins la pròxima!!

*(Les fotos de l’excursió a Baleària les podeu trobar en la galería de fotos)*

LinkedIn
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones. Política de Cookies  Política de Privacidad  Aviso Legal